Fireworks CS5 Hareketli Banner Yapımı



Bu makalemde web sitelerinize ekleyebilmeniz için Fireworks CS5 de Hareketli banner yapımını resımlı olarak anlatacagım.İlk olarak New document secengınden genisligi 400 yuksekligi 70 px lik bir sayfa açıp olusutalım.Ben arka plan rengını aşagıdaki resimdede gorebileceginiz gibi siyah yaptım.Sizde istediginiz bir arka plan rengi belirleyebilirsiniz .



sağ tarafta states paneli var tek sayfamız oldugu için State 1 tek olarak gozukuyor.new duplicate e tıklayarak kactane sayfa eklemek istiyorsak o kadar sayfa ekliyoruz.state lerin yanında state delay var buraya state delay geçiş hızı gıbı dusunebılırsınız 100 e ne kadar yaklasık deger verirseniz o kadar sayfalar arası gecıs hızı  yavaslar.Aynı şekilde 0 yakin ne kadar bir deger verirsek o derece sayfalar arası geçiş hızı hızlanır.Ben ortalama geçiş hızı olarak 50 degeri verdim.


son olarak ta optimize kısmındakı ayarları resimdeki gibi yapalım ve artık banner i yapmaya baslayalım.







Şimdi Text kısmına tıklayarak banner ımızdaki olusturmak istediğimiz yazıları yazalım..ben 4 tane state olusturmustum.State 1 kısmına  fireworks State 2 kısmına ile State 3 kımısna banner state 4 kısmına yapımı yazdım..ayrıca yazıya sytle kısmından Wood styles efekti verdim.


 

. Ve save kısmından gif olarak kaydettim.Hepsi bu kadar ve cok basit.Sonuc asagıdaki gibi oldu..
 

0 yorum:

Yorum Gönder