Twitter'dan Resim Silmek | %100 Etkili | Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar, İnternet'te geniş çaplı bir aramanın sonunda twitterdan resmin nasıl silindiği hakkında bir bilgi alamadım. Bu yüzden kendim biraz karıştırıp sonunda nasıl silindiğini öğrendim. Bu işlemin en sonunda Bu Twiti Silmek İstermisiniz Diyor, instagram 'dan yüklemediğiniz taktirde direk olarak twittera atarsanız resmi bunu twit olarak kabul ettiği için twit olarak silebilirsiniz. İşleme geçelim ; 

İlk Olarak Twitter'dan Beyaz Show Adına Tasarlamış Olduğum Bir Tasarım Resmini Kaldırmak İstiyorum ve işleme başlıyalım arkadaşlar.

1. http://twitter.com ' dan Twitter adresimize girip PROFİL sayfamıza geliyoruz. Ardından bir resme tıklıyoruz.



2. Resme tıkladıktan sonra karşımıza böyle bir sayfa geliyor.



3. Daha sonra Resmin Altında Bulunan '' Detaylar '' kısmının üzerine geliyoruz. Fakat Tıklamıyoruz sadece üzerine geliyoruz. ve Detaylar kısmının hemen yanında 3 farklı seçenek karşımıza çıkıyor.



4. Kırmızı ile çevirdiğim kısma gelerek bir kez tıklıyoruz.



5. '' Bu Twiti Silmek İstediğinizden Emin misiniz ? '' Sorusuna EVET cevabını verdikten sonra Tekrar Profil Sayfamıza Gidiyoruz ve Sonuç Twitter'den Fotoğrafı kaldırmış oluyoruz.



NOT : Kolay Gelsin, eğer yapamayan arkadaşlar olursa, twitter'den bana ulaşsınlar. @GrafikerKorhan